خانه رژیم کتو رایگان

رژیم کتو رایگان

رژیم کتو رایگان

رژیم کتو رایگان : رژیم کتوژنیک به عنوان یک گزینه مفید برای کاهش وزن و بهبود سلامتی جا افتاده است. در این مقاله اموزشی اصول رژیم کتو، مهم‌ترین نکات این رژیم تغذیه‌ای را پوشش می‌دهیم.
رژیم کتو رایگان

رژیم کتو رایگان

 

اطلاعات زیر فقط برای اهداف آموزشی در نظر گرفته شده است و هرگز نباید برای خود تشخیصی یا خود درمانی استفاده شود. همیشه قبل از ایجاد هرگونه تغییر رژیم غذایی با یک متخصص پزشکی مشورت کنید،

 

 

کتو چیست؟

رژیم کتو یا کتوژنیک بخش زیادی از کربوهیدرات ها را با چربی و پروتئین جایگزین می کند. با این حال، چربی بیشتر رژیم غذایی را تشکیل می دهد. 

درصد مواد غذایی در رژیم کتو 75% چربی، 20% پروتئین و 5% کربوهیدرات! یا 55% تا 60% چربی، 30% تا 35% پروتئین و 5% تا 10% کربوهیدرات. 

 

  • رژیم کتوژنیک استاندارد: ابتدایی ترین و رایج ترین نسخه، نسبت کلان برای این رژیم معمولاً 55٪ تا 60٪ چربی، 30٪ تا 35٪ پروتئین، و 5٪ تا 10٪ کربوهیدرات است. یا 75٪ چربی، 20٪ پروتئین و فقط 5 درصد کربوهیدرات می باشد.

 

  • رژیم کتو با پروتئین بالا: برای این نسخه، شما پروتئین بیشتری دریافت خواهید کرد، البته باز هم چربی بیشتری مصرف خواهید کرد. نسبت این تغییر معمولاً 60 درصد چربی، 35 درصد پروتئین و 5 درصد کربوهیدرات است. این نسخه فقط برای کسانی که وزنه می زنند توصیه می شود.

 

  • رژیم کتوژنیک چرخه ای : این نسخه علاوه بر روزهای کتو شامل روزهای تغذیه مجدد با کربوهیدرات بیشتر نیز می شود. به عنوان مثال، پنج روز پس از کتو و دو روز خوردن کربوهیدرات را بالاتر میبریم و مجدد برنامه غذایی را اجرا میکنیم تا به بدن شوک وارد شود

 

  • رژیم کتوژنیک هدفمند : برای مثال، می توانید کربوهیدرات ها را فقط در طول زمان تمرین خود مصرف داشته باشید. در این تغییر شما بهتر ورزش خواهید کرد کالری دریافتی نیز سوزانده و عضله سازی کرده اید.

 

 

دریافت رژیم کتوژنیک

 

مطالب مشابه
هنگام گرسنگی در رژیم چه بخوریم؟ غذاهای آزاد نامحدود بخورید!

هنگام گرسنگی در رژیم چه بخوریم؟ غذاهای آزاد نامحدود بخورید!

هنگام گرسنگی در رژیم چه بخوریم؟ غذاهای آزاد نامحدود بخورید! در رژیم های چربی سوزی از حرفه ای ...

اخر شب برای لاغری چی بخوریم ۰۹ دی ۰۱ ۴۶۸ بازدید
رژیم گیاه خواری چیست؟ و آیا برای لاغری و کاهش وزن موثر یا صحیح است؟

رژیم گیاه خواری چیست؟ و آیا برای لاغری و کاهش وزن موثر یا صحیح است؟

رژیم گیاه خواری چیست؟ و آیا برای لاغری و کاهش وزن موثر یا صحیح است؟ گیاهخواری در سال ...

جدول غذاهای کالری منفی: آیا کالری منفی ها باعث لاغری میشوند؟

جدول غذاهای کالری منفی: آیا کالری منفی ها باعث لاغری میشوند؟ اگر به این فکر می کنید که ...

ایا بروکلی کالری منفی است؟ ۱۸ آذر ۰۱ ۳۱۹ بازدید
پاسخی بگذاریدنشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *